|  | | 
03-09-2008, 04:16 PM
| | Registered User Employee - 4Sound, Odense | | Join Date: Nov 2005 Location: Odense, Denmark | | Danish Bassplayers - Unite!!!
Sign in to disble this ad
I know we're here and i know some already.
It might be fun or useful if we all knew each other.
So come 'forth and raise your hand! Plz. state where you live in Denmark as well. Or if you are living abroad!
Also plz. update your profile. It makes it more fun.
And include your MSN or just email.
It might come in handy when you need a sub or for GTG.
Let's make this thread a place where we can discuss DK related bass stuff or bassmeetings.
Og vi har fået tilladelse fra moderatorerne til at skrive på dansk hvis vi bare følger de normale regler for god opførsel her. Dvs ingen banden og tilsvining!!!
In english; we have been allowed to write in danish by the moderators!
I'll add you to the list. I'll go first:
When you make the list, you can delete your initial post regarding this and just get on discussing stuff! Just to prevent the thread to get really confuzing.
Last edited by BassmanDk : 04-18-2008 at 02:39 PM.
| 
03-09-2008, 04:29 PM
| | Registered User | | Join Date: Feb 2007 Location: D.C (Sydney,Aus at the moment) | | Not Denmark.. but I grew up in Sweden.. spent ages 5-19 there  Been to Denmark several times.
*Fender
*GK
| 
03-09-2008, 04:34 PM
| | Registered User Employee - 4Sound, Odense | | Join Date: Nov 2005 Location: Odense, Denmark | | | Hej Rasz. Cool.
Yes maybe MSN would be a nice touch or real names. Or just emailadress for us that doesn't use MSN.
Last edited by BassmanDk : 03-09-2008 at 04:38 PM.
| 
03-09-2008, 04:37 PM
| | Registered User Employee - 4Sound, Odense | | Join Date: Nov 2005 Location: Odense, Denmark | | | Hmm pstyle, technically you are not a dane nor living in Denmark. I welcome you to this thread but you won't be making the list! But join in anyway
Last edited by BassmanDk : 03-09-2008 at 04:43 PM.
| 
03-09-2008, 04:59 PM
| | Registered User Employee - 4Sound, Odense | | Join Date: Nov 2005 Location: Odense, Denmark | | Ja kunne vi godt. Ved ikke om det er ok for moderatorerne. Det prøver jeg at finde ud af.
Og jeg hedder Jesper jo.
Last edited by BassmanDk : 03-10-2008 at 04:20 AM.
| 
03-09-2008, 05:25 PM
| | Registered User | | Join Date: Jun 2001 Location: Herning, Denmark | | | I'm in.
Mikkel - Herning. (Pt. milano).
03-09-2008, 05:30 PM
| | Registered User Employee - 4Sound, Odense | | Join Date: Nov 2005 Location: Odense, Denmark | | | Ok hey Mikkel.
Long time...
Your email plz? | 
03-09-2008, 05:38 PM
| | Registered User | | Join Date: Jun 2001 Location: Herning, Denmark | | | miggel_skov (snabela) hotmail.com
03-09-2008, 06:01 PM
| | Registered User | | Join Date: Jul 2002 Location: Vancouver, BC | | | Jeg hedder Mollerup, fra Vancouver Canada.
Venlig Hilsen til alle danskerne!
LM | 
03-09-2008, 07:05 PM
| | Registered User | | Join Date: Mar 2006 Location: Indiana | | | Im not a Dane but I have an exchange student from Aarhus , Denmark! | 
03-10-2008, 04:16 AM
| | Registered User Employee - 4Sound, Odense | | Join Date: Nov 2005 Location: Odense, Denmark | | | and welcome to LM Bass and Bassist15!
Does your exchange student play bass, Bassist15? maybe we can use him for bringing stuff back to Denmark?He he | 
03-10-2008, 04:21 AM
| | Registered User Employee - 4Sound, Odense | | Join Date: Nov 2005 Location: Odense, Denmark | | | Og vi har fået tilladelse nu til at snakke på dansk her.
Så bare kom igang. | 
03-10-2008, 10:43 AM
| | Registered User Employee - 4Sound, Odense | | Join Date: Nov 2005 Location: Odense, Denmark | | | hej og velkommen Mathias ( ja vi er flere end vi tror)
Hvilket lige minder mig om at sige at husk at opdatere jeres profiler. Det er meget nemmere at se hvor i er fra jo og hvad i spiller på osv. | 
03-10-2008, 10:49 AM
| | | Endnu en Mathias fra Aalborg her 
Min MSN er traver1(at)msn.com hvis folk er interesserede... | 
03-10-2008, 11:27 AM
| | Registered User Employee - 4Sound, Odense | | Join Date: Nov 2005 Location: Odense, Denmark | | | Super nu kører det!!!
Husk at slette jeres første poster her når i er kommet på listen ellers bliver det bare en kæmpe uoverskuelig thread. | 
03-10-2008, 11:35 AM
| | Registered User | | Join Date: Jul 2007 Location: Denmark | | Quote:
Originally Posted by BassmanDk hej og velkommen Mathias ( ja vi er flere end vi tror)
Hvilket lige minder mig om at sige at husk at opdatere jeres profiler. Det er meget nemmere at se hvor i er fra jo og hvad i spiller på osv. | Er hermed gjort!
Jeg har en veninde der skal til USA her på fredag, og vil lige høre om det kan lade sig gøre at være så fræk at få hende til at "snige" en ny basguitar med i håndbagagen så jeg slipper for den grumme told og moms, eller er det helt ude i skoven at tænke det kunne lade sig gøre? | 
03-10-2008, 05:58 PM
| | Registered User Employee - 4Sound, Odense | | Join Date: Nov 2005 Location: Odense, Denmark | | | Qvist, det kan gøres hvis hun er med på det selvfølgelig- Pokkers svært at snige ned i hendes håndbagage uden at hun opdager det.
Ta da:
Skriv en kvittering hjemmefra(helst med serienummer, bedst hvis man allerede ved hvilken bas der skal med hjem) hvor der står at den er købt her hjemme for et stykke tid siden. Dvs "bassen er købt i DK og bare taget med til USA for undervisning eller reperation el lign."
Håndskrevet og krøllet er ok men bedst er selvfølgeligt hvis man kan få sin lokale butik til at udskrive en officiel kvittering!
Tag evt nogle danske klistermærker med til at sætte på kassen el. gigbagen.
Tag din nye bas og gør den fedtet og lidt beskidt evt med spyt og lidt støv og jord. Ja det er ikke behageligt men vi skal have dem overbevist om at det ikke er en spritny bas der lige er blevet købt) Vær specielt opmærksom på de skinnende dele.
Hvis du har fået en kvittering, klistermærker el andre papirer i USA, send dem hjem i en kuvert. De må IKKE ligge i kassen til bassen!
Når bassen skal med hjem i flyet, snak venligt med check-in personalet omkring at det er en dyr bas du ikke vil ha om i den anden bagage. Hør om de ikke har et sted(det har de som regel feks deres sovekabine - de sover som regel ikke alligevel)hvor den kan være inde i kabinen.
Is i maven gennem tolden - husk den er købt i DK! Det er mantraet! | 
03-10-2008, 06:01 PM
| | Registered User Employee - 4Sound, Odense | | Join Date: Nov 2005 Location: Odense, Denmark | | | Hvis du ikke finder en bas, sig til.
Jeg har en Sadowsky jeg skal have hjem! | 
03-11-2008, 01:26 AM
| | Registered User | | Join Date: Sep 2005 Location: København | | | Gode tips, BassmanDk - og Qvist - may the force be with you. Held og lykke med det!
Jeg har selv fragtet et par basser mellem Australien og DK, og der var aldrig nogle problemer overhovedet - til trods for manglende kvitteringer. Jeg tror såmænd ikke engang at kasserne blev åbnet. Men USA...det er noget helt andet...
Black 'n' Maple Basses Owners Club - Member #022
Last edited by middlebit : 03-11-2008 at 01:29 AM.
| 
03-11-2008, 01:41 AM
| | | | Hej jeg er også fra DK, jeg bor i valby. | | Thread Tools | Search this Thread | | | |
Posting Rules
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code is Off | | | |