Go Back   TalkBass Forums > Bass Guitar Forums > Bass Guitar Forums > Bassists [BG]
Register Rules/FAQ/CUP Members List Search Today's Posts Mark Forums Read

Supporting Membership
Thank You

Latest Supporting Member
Donate to Upgrade Today

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 01-24-2013, 05:50 AM
Registered User

Hei folkens! Eg har budd i Oslo i eit halvår no, og no har eg bestemt meg for at det er på tide at eg finn meg eit band eller nokon å spele med her i byen. Men kva er den luraste måten å gjere dette på?

Eg har tenkt å henge opp oppslag på musikkbutikkar f.eks., har fått med meg at det er den klassiske måten å gjere det på. Men eg lurar på om det er enkelte utestader musikare møtes? Eg veit at i Bodø har dei forskjellige foreningar og klubbar, og at musikkmiljøet i Bergen er veldig samansveisa. Også i Trondheim virker det som mange musikare kjenn til kvarandre. Medan i Oslo virker det meir som det er kvar mann/band for seg sjølv. Er denne observasjonen rett, eller er det berre eg som ikkje har fått med meg noko.

Håpar det er nokon her på forumet med lengre fartstid i Oslo enn meg som kan svare litt på dette.

EDIT: Eksempel på kva eg meiner: "Musikere i Trondheim"-gruppa på facebook har 985 medlemmar, medan "Musikere i Oslo-Regionen" berre har 254. Er det berre fordi Trondheimsmusikarane er meir aktive på internett enn dei i Oslo, eller er det fordi dei også er mindre "sosiale"?
G&L Club Member #475
Norwegian Bassplayers #103

Last edited by Aasmund : 01-24-2013 at 05:53 AM.
Old 01-24-2013, 08:40 AM
Registered User

im here. im not a bassplayer but i like to play bass(pbass)im a drummer..holy toy etc..
harestua/ born in oslo
Old 01-24-2013, 10:17 AM
erik II's Avatar
Barbarian

Supporting Member
Hmm... sounds Swedish to me...
Old 01-24-2013, 10:31 AM
erik II's Avatar
Barbarian

Supporting Member
Quote:
Originally Posted by Aasmund View Post
Hei folkens! Eg har budd i Oslo i eit halvår no, og no har eg bestemt meg for at det er på tide at eg finn meg eit band eller nokon å spele med her i byen. Men kva er den luraste måten å gjere dette på?
Tror musikkweb.no fortsatt er i gang, de har annonser og forum.
Ellers er det vel å henge opp lapper her og der... "lure" steder (i tillegg til musikksjappene) kan være Øvingshotellet (Schous), Lufthavna/MIR, Dragsuget (Nydalen)... det er de jeg kommer på i farta.

Visste ikke om fb-siden engang for min del...

Lykke til.
Old 01-24-2013, 10:49 AM
Registered User

Quote:
Originally Posted by erik II View Post
Hmm... sounds Swedish to me...
Swedish drummer????
Geddy Lee sig.#149,Ric.#383,Norwegianbassplayers#74,Official Virtual AMPEG Portaflex Club#...1010101-02 https://soundcloud.com/rude-duke/day-dreamer-new-mix
Old 01-24-2013, 10:51 AM
Registered User

Quote:

Eg har tenkt å henge opp oppslag på musikkbutikkar f.eks., har fått med meg at det er den klassiske måten å gjere det på. Men eg lurar på om det er enkelte utestader musikare møtes? Eg veit at i Bodø har dei forskjellige foreningar og klubbar, og at musikkmiljøet i Bergen er veldig samansveisa. Også i Trondheim virker det som mange musikare kjenn til kvarandre. Medan i Oslo virker det meir som det er kvar mann/band for seg sjølv. Er denne observasjonen rett, eller er det berre eg som ikkje har fått med meg noko.

Håpar det er nokon her på forumet med lengre fartstid i Oslo enn meg som kan svare litt på dette.

EDIT: Eksempel på kva eg meiner: "Musikere i Trondheim"-gruppa på facebook har 985 medlemmar, medan "Musikere i Oslo-Regionen" berre har 254. Er det berre fordi Trondheimsmusikarane er meir aktive på internett enn dei i Oslo, eller er det fordi dei også er mindre "sosiale"?
Du altså, skriver du på dialekt??? Dette er ikkje fjes-book!
Geddy Lee sig.#149,Ric.#383,Norwegianbassplayers#74,Official Virtual AMPEG Portaflex Club#...1010101-02 https://soundcloud.com/rude-duke/day-dreamer-new-mix
Old 01-24-2013, 10:58 AM
Registered User

Or one of them??
Old 01-24-2013, 11:08 AM
erik II's Avatar
Barbarian

Supporting Member
Jeg slettet den lille spøken... vil jo ikke fornærme eller skremme noen...
Old 01-24-2013, 01:21 PM
Registered User

Jeg tar gjerne et nummer også
(oslo)
Old 01-24-2013, 02:28 PM
Registered User

born in oslo 1959..
Old 01-24-2013, 04:32 PM
Registered User

Quote:
Originally Posted by erik II View Post
Tror musikkweb.no fortsatt er i gang, de har annonser og forum.
Ellers er det vel å henge opp lapper her og der... "lure" steder (i tillegg til musikksjappene) kan være Øvingshotellet (Schous), Lufthavna/MIR, Dragsuget (Nydalen)... det er de jeg kommer på i farta.

Visste ikke om fb-siden engang for min del...

Lykke til.
Takk for gode tips om fleire stader eg ikkje hadde tenkt på!

Eg trur den facebooksida kan ha eit ganske bra potensiale om fleire meld seg inn, eg er medlem av den dei har i Trondheim og der er det veldig stor aktivitet.

Quote:
Originally Posted by Duke21 View Post
Du altså, skriver du på dialekt??? Dette er ikkje fjes-book!
Kjenner du ikkje igjen nynorsk? Eg skriv sjølvsagt ikkje på dialekt her, det brukar eg facebook til.
G&L Club Member #475
Norwegian Bassplayers #103
Old 03-06-2013, 11:55 AM
Registered User

Jeg tar gjerne et nummer.
Old 03-06-2013, 12:22 PM
Registered User

Quote:
Takk for gode tips om fleire stader eg ikkje hadde tenkt på!

Eg trur den facebooksida kan ha eit ganske bra potensiale om fleire meld seg inn, eg er medlem av den dei har i Trondheim og der er det veldig stor aktivitet.

Kjenner du ikkje igjen nynorsk? Eg skriv sjølvsagt ikkje på dialekt her, det brukar eg facebook til.
Nynorsk er kun obligatorisk på NRK!!!
Old 03-06-2013, 12:23 PM
Registered User

Men dog samisk er på linje med nynorsk......
Old 03-06-2013, 04:22 PM
Registered User

Quote:
Nynorsk er kun obligatorisk på NRK!!!
Med dei haldningane der, så trur eg at eg vil freiste å skrive innlegg på sidemålet mitt, berre fordi eg kan.
Music is composed of rhythm and melody. The bass is both. - Fretless Club #785. Norwegian bass players #106. Mediocre bass players #844. Cort club. Ibanez club #1027.
Old 03-06-2013, 11:15 PM
Registered User

Quote:
Originally Posted by Shardik View Post
Med dei haldningane der, så trur eg at eg vil freiste å skrive innlegg på sidemålet mitt, berre fordi eg kan.
Flott!! Men du vet at det blir et problem for dem som ikke prater norsk og prøver å bruke google translator
Old 04-30-2013, 03:58 PM
Registered User

Norske bassister.

Jeg er med.
Old 05-01-2013, 05:37 AM
Registered User

Quote:
Flott!! Men du vet at det blir et problem for dem som ikke prater norsk og prøver å bruke google translator
Nei. Det er uproblematisk.

Prøvde å lime ovenstående nynorsksitat inn i Google Translate og oversettelsen var spot on. Det er ofte god støtte for nynorsk i slike programmer.

Synes det er helt greit at de som trives best med nynorsk skriver det.
Music is composed of rhythm and melody. The bass is both. - Fretless Club #785. Norwegian bass players #106. Mediocre bass players #844. Cort club. Ibanez club #1027.
Old 05-17-2013, 01:04 PM
Registered User

Gratulerer med dagen, folkens!
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules