|  | | 
01-24-2013, 05:50 AM
| | Registered User | | Join Date: Mar 2012 Location: Nesna, Norway | | | Hei folkens! Eg har budd i Oslo i eit halvår no, og no har eg bestemt meg for at det er på tide at eg finn meg eit band eller nokon å spele med her i byen. Men kva er den luraste måten å gjere dette på?
Eg har tenkt å henge opp oppslag på musikkbutikkar f.eks., har fått med meg at det er den klassiske måten å gjere det på. Men eg lurar på om det er enkelte utestader musikare møtes? Eg veit at i Bodø har dei forskjellige foreningar og klubbar, og at musikkmiljøet i Bergen er veldig samansveisa. Også i Trondheim virker det som mange musikare kjenn til kvarandre. Medan i Oslo virker det meir som det er kvar mann/band for seg sjølv. Er denne observasjonen rett, eller er det berre eg som ikkje har fått med meg noko.
Håpar det er nokon her på forumet med lengre fartstid i Oslo enn meg som kan svare litt på dette.
EDIT: Eksempel på kva eg meiner: "Musikere i Trondheim"-gruppa på facebook har 985 medlemmar, medan "Musikere i Oslo-Regionen" berre har 254. Er det berre fordi Trondheimsmusikarane er meir aktive på internett enn dei i Oslo, eller er det fordi dei også er mindre "sosiale"?
G&L Club Member #475
Norwegian Bassplayers #103
Last edited by Aasmund : 01-24-2013 at 05:53 AM.
| 
01-24-2013, 08:40 AM
| | | | im here. im not a bassplayer but i like to play bass(pbass)im a drummer..holy toy etc..
harestua/ born in oslo | 
01-24-2013, 10:17 AM
|  | Barbarian | | Join Date: Jul 2000 Location: Oslo, Norway | | Hmm... sounds Swedish to me...  | 
01-24-2013, 10:31 AM
|  | Barbarian | | Join Date: Jul 2000 Location: Oslo, Norway | | Quote:
Originally Posted by Aasmund Hei folkens! Eg har budd i Oslo i eit halvår no, og no har eg bestemt meg for at det er på tide at eg finn meg eit band eller nokon å spele med her i byen. Men kva er den luraste måten å gjere dette på? | Tror musikkweb.no fortsatt er i gang, de har annonser og forum.
Ellers er det vel å henge opp lapper her og der... "lure" steder (i tillegg til musikksjappene) kan være Øvingshotellet (Schous), Lufthavna/MIR, Dragsuget (Nydalen)... det er de jeg kommer på i farta.
Visste ikke om fb-siden engang for min del...
Lykke til. | 
01-24-2013, 10:49 AM
| | Registered User | | Join Date: Nov 2010 Location: Narvik, Norway | | Quote:
Originally Posted by erik II Hmm... sounds Swedish to me...  | Swedish drummer???? | 
01-24-2013, 10:51 AM
Originally Posted by Aasmund Hei folkens! Eg har budd i Oslo i eit halvår no, og no har eg bestemt meg for at det er på tide at eg finn meg eit band eller nokon å spele med her i byen. Men kva er den luraste måten å gjere dette på?
Eg har tenkt å henge opp oppslag på musikkbutikkar f.eks., har fått med meg at det er den klassiske måten å gjere det på. Men eg lurar på om det er enkelte utestader musikare møtes? Eg veit at i Bodø har dei forskjellige foreningar og klubbar, og at musikkmiljøet i Bergen er veldig samansveisa. Også i Trondheim virker det som mange musikare kjenn til kvarandre. Medan i Oslo virker det meir som det er kvar mann/band for seg sjølv. Er denne observasjonen rett, eller er det berre eg som ikkje har fått med meg noko.
Håpar det er nokon her på forumet med lengre fartstid i Oslo enn meg som kan svare litt på dette.
EDIT: Eksempel på kva eg meiner: "Musikere i Trondheim"-gruppa på facebook har 985 medlemmar, medan "Musikere i Oslo-Regionen" berre har 254. Er det berre fordi Trondheimsmusikarane er meir aktive på internett enn dei i Oslo, eller er det fordi dei også er mindre "sosiale"? | Du altså, skriver du på dialekt??? Dette er ikkje fjes-book!  | 
01-24-2013, 10:58 AM
| | Registered User | | Join Date: Nov 2010 Location: Narvik, Norway | | | Or one of them?? | 
01-24-2013, 11:08 AM
|  | Barbarian | | Join Date: Jul 2000 Location: Oslo, Norway | | Jeg slettet den lille spøken... vil jo ikke fornærme eller skremme noen...  | 
01-24-2013, 01:21 PM
| | | Jeg tar gjerne et nummer også 
(oslo) | 
01-24-2013, 02:28 PM
| | | | born in oslo 1959.. | 
01-24-2013, 04:32 PM
| | Registered User | | Join Date: Mar 2012 Location: Nesna, Norway | | Quote:
Originally Posted by erik II Tror musikkweb.no fortsatt er i gang, de har annonser og forum.
Ellers er det vel å henge opp lapper her og der... "lure" steder (i tillegg til musikksjappene) kan være Øvingshotellet (Schous), Lufthavna/MIR, Dragsuget (Nydalen)... det er de jeg kommer på i farta.
Visste ikke om fb-siden engang for min del...
Lykke til. | Takk for gode tips om fleire stader eg ikkje hadde tenkt på!
Eg trur den facebooksida kan ha eit ganske bra potensiale om fleire meld seg inn, eg er medlem av den dei har i Trondheim og der er det veldig stor aktivitet. Quote:
Originally Posted by Duke21 Du altså, skriver du på dialekt??? Dette er ikkje fjes-book!  | Kjenner du ikkje igjen nynorsk? Eg skriv sjølvsagt ikkje på dialekt her, det brukar eg facebook til.
G&L Club Member #475
Norwegian Bassplayers #103
| 
03-06-2013, 11:55 AM
| | | | Jeg tar gjerne et nummer. | 
03-06-2013, 12:22 PM
Originally Posted by Aasmund Takk for gode tips om fleire stader eg ikkje hadde tenkt på!
Eg trur den facebooksida kan ha eit ganske bra potensiale om fleire meld seg inn, eg er medlem av den dei har i Trondheim og der er det veldig stor aktivitet.
Kjenner du ikkje igjen nynorsk? Eg skriv sjølvsagt ikkje på dialekt her, det brukar eg facebook til. | Nynorsk er kun obligatorisk på NRK!!!  | 
03-06-2013, 12:23 PM
| | Registered User | | Join Date: Nov 2010 Location: Narvik, Norway | | Men dog samisk er på linje med nynorsk......  | 
03-06-2013, 04:22 PM
| | Registered User | | Join Date: May 2011 Location: Halden, Norway | | Quote:
Originally Posted by Duke21 Nynorsk er kun obligatorisk på NRK!!!  | Med dei haldningane der, så trur eg at eg vil freiste å skrive innlegg på sidemålet mitt, berre fordi eg kan. 
Music is composed of rhythm and melody. The bass is both. - Fretless Club #785. Norwegian bass players #106. Mediocre bass players #844. Cort club. Ibanez club #1027.
| 
03-06-2013, 11:15 PM
Originally Posted by Shardik Med dei haldningane der, så trur eg at eg vil freiste å skrive innlegg på sidemålet mitt, berre fordi eg kan.  | Flott!! Men du vet at det blir et problem for dem som ikke prater norsk og prøver å bruke google translator  | 
04-30-2013, 03:58 PM
| | Registered User | | Join Date: Jun 2011 Location: Oslo, Norway | | | Norske bassister. Jeg er med.  | 
05-01-2013, 05:37 AM
| | Registered User | | Join Date: May 2011 Location: Halden, Norway | | Quote:
Originally Posted by Duke21 Flott!! Men du vet at det blir et problem for dem som ikke prater norsk og prøver å bruke google translator  | Nei. Det er uproblematisk. Prøvde å lime ovenstående nynorsksitat inn i Google Translate og oversettelsen var spot on. Det er ofte god støtte for nynorsk i slike programmer.
Synes det er helt greit at de som trives best med nynorsk skriver det.
Music is composed of rhythm and melody. The bass is both. - Fretless Club #785. Norwegian bass players #106. Mediocre bass players #844. Cort club. Ibanez club #1027.
| 
05-17-2013, 01:04 PM
| | Registered User | | Join Date: May 2011 Location: Halden, Norway | | Gratulerer med dagen, folkens! 
| | Thread Tools | Search this Thread | | | |
Posting Rules
| You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts HTML code is Off | | | |