Dismiss Notice

Psst... Ready to join TalkBass and start posting, make new friends, sell your gear, and more?  Register your free account in 30 seconds.

Even Steven's on Disney anyone?

Discussion in 'Off Topic [BG]' started by Osama_Spears, Jun 27, 2003.


  1. I've been hooked on this show ever since the first time I saw it.

    I think it's hilarious.

    it's about the Steven's family and there everyday life.

    It comes on Disney channel every once and awhile...so,try to catch it!

    *shrug* If you've seen it,what do you think?

    -Jon:oops:
     
  2. Bob Clayton

    Bob Clayton Moderator Staff Member Supporting Member

    Aug 14, 2001
    Deptford, NJ
    yeah i've seen it...pretty funny...i was amused...

    but what about that show lizzie mcguire?
    that is pretty funny at times...some people think im weird for this but...i think the girl who plays miranda is better than hillary duff...

    ok...now back to even stenvens
     
  3. I'll catch it sometimes...but I mainly watch Disney for E.S

    Hillary Duff(Lizzie) is a total babe:)

    -Jon:oops:
     
  4. Jon...you worry me sometimes...LOL. BUt anyways, Even Stevens is pretty funny...thats a good show
     
  5. Bob Clayton

    Bob Clayton Moderator Staff Member Supporting Member

    Aug 14, 2001
    Deptford, NJ
    jon worries us alot;)
     
  6. Yay!

    I'm worried about/over or whatever :)


    anyone watch Kim Possible?


    NAKED LITTLE MOLE RAT!

    "Cheese!"

    :)
     
  7. Jon...you worry me ALOT!!! LOL but your one funny ****!!!!

    Haha, that reminds me...when we were siging yearbooks amanda starts her little paragraph she writes to me as "THole, you are one funny f*ck!!" (not censored) and then Mr. Stewart, my english teacher (well not no more) was like "Uh...tyler?" and I was liek "yeah?" and he was like "this isnt appropriate" and i was like "i didnt write it, and what does it matter? its not yours" and he was like "yeah, but the thing she could of atleast done with the little paragraph was indent it...i mean it is a paragraph" and meanwhile i was thinkin...stewart, YOUR WEIRD!

    Well, I know that had nothing to do really with anything cept that I'm bored and listening to Weird Al right now and guess I could a bit WEIRD...i guess ill end this post now since it really is worthless and I probably shouldnt of typed it in the first place but i did and now im typing about how i shouldnt of typed it and its dragging on and on kind of like i intended it to do since i really have nothing to do and am bored which is why i keep typing and my fingers hurt now so i think ima end this post that really has nothing to do with anything except that im bored and got to typing this thing and couldnt stop and im gone ~ Tyler
     
  8. *calls local asylum*

    :ninja:

    HURRY! UP!


    :)
    -Jon:oops:
     
  9. Haha, you better hide then or they might take you too!
     
  10. even stevens is the balls, man. i love that show. especially Beans (the kid obcessed with bacon.)
     
  11. incognito89x

    incognito89x ♪♫♪ ♪ ♪ ♫&#983

    Sep 22, 2002
    Royal Oak, Michigan
    I nominate this thread for [color=9FADEC]WORST[/color] thread of the month!
     
  12. They hate us Jon!! :'( :'(!! Their against us Disney loving people!! AND BEANS RULES!! W00T W00T, GO BACON BOY! ~ Tyler
     
  13. incognito89x

    incognito89x ♪♫♪ ♪ ♪ ♫&#983

    Sep 22, 2002
    Royal Oak, Michigan
    I watch boy meets world occasionally...

    and I have nothing against Disney...

    I just feel that threads that exist with only two people talking back and forth are pointless...

    that's what Instant Messangers are for...


    ...


    :meh:
     
  14. Boy Meets World is funny, been watchin that show for a few years :D sometimes the really happy parts in the disney movies make me cry :bawl: cuz their so happy!!!! ~ Tyler
     
  15. Vince S.

    Vince S. Resident Former Bassist

    Jan 24, 2003
    Yeah, I watched Even Stevens, funny funny show. Its rare to have a comedy that is clean but is still pretty funny, and I think Disney did a good job with that.

    Too bad its over now though.:( The series concluded with the Even Stevens Movie.

    And Lizzie is gone too, ending with the Lizzie McGuire Movie.

    Disney has a 65 episode set limit on their series, so after 65, they get cancelled.
     
  16.  
  17. :bawl:

    Well...I only saw about 4 episodes and the movie...so I hope there is plenty of re-runs:)

    I love that show.

    Boy Meets World is a classic too,I used to watched that awhile back.

    -Jon:oops:
     
  18. Boy meets world is the bomb diggity yo! I love disney shows! THEIR SO FUNNY!!!!!!! DAMN DISNEY AND THEIR 65 SHOW LIMIT!!! MAKE MORE EVEN STEVENS AND LIZZIE!!! WE WANT MORE, WE WANT MORE, WE WANT MORE, WE WANT MORE!!!! (ps, LIZZIE IS HOOOOOTTTTTTTTTTTT) ~ Tyler
     
  19. Bob Clayton

    Bob Clayton Moderator Staff Member Supporting Member

    Aug 14, 2001
    Deptford, NJ
    miranda is hotter
     
  20. She is , but lizzie is still hot as hell you HAVE to admit!