Psst... Ready to join TalkBass and start posting, make new friends, sell your gear, and more?  Register your free account in 30 seconds.

I just pwned a n00b.

Discussion in 'Miscellaneous [BG]' started by Mike Money, Dec 21, 2003.


Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mike Money

    Mike Money Banned

    Mar 18, 2003
    Bakersfield California
    Avatar Speakers Endorsing Hooligan
    : blink182'bass player is a fag
    mikieman13: why?
    : he uses the same freaking pattern in all his songs
    : and they all sound the same
    : 4 diffrent songs i found out it is the same thing, only different fret
    : s
    mikieman13: and?
    : just
    : lol
    : i dunno
    : but its aggravating for some reason
    mikieman13: He does exactly what the song calls for. Blink is not there to be a band with a catchy bass player. Hoppus does his job.
    mikieman13: Beethoven uses the same chord changes all the time to. Is he a fag?
    : lol
    : nah
    mikieman13: OK then, hush and go learn some Jaco.
    : i havnt heard jaco
    : and the tabs are weird ^_^
    mikieman13:...


    [​IMG]
     
  2. PollyBass

    PollyBass ******

    Jun 25, 2001
    Shreveport, LA
    Owch.





    (Might wanna edit out his real aol name......)
     
  3. oh hey, a chatlog, those are always great.*



    *to be read in norm macdonald's voice
     
  4. Matt Till

    Matt Till

    Jun 1, 2002
    Edinboro, PA
    When I was in the first grade, some kid in my grade was picking my friend who was in kindergarden. So I punched the bully in the stomach and made him cry. It was awesome.
     
  5. HAHA
     
  6. tuBass

    tuBass

    Dec 14, 2002
    Mesquite, Texas
    :rolleyes:

    If you really think the Beethoven uses the same chords over and over again, then you really have ever listened to Beethtoven. His music is as complicated as it comes. Not even Bach used simple chord structure, and that was from music in a much simpler time.
     
  7. Lackey

    Lackey

    May 10, 2002
    Los Angeles
    Maybe so, but a "n00b" probably wouldn't know that. Besides, people who are poor spellers are apt to believe anybody that can communicate better than themselves. I could probably convince the above n00b that Hoppus is God's gift to bass players, if for no other reason than my English is better.

    ...For what purpose, I don't know...
     
  8. supergreg

    supergreg

    Jan 20, 2002
    You made that up didn't you?
     
  9. bplayerofdoom

    bplayerofdoom

    Aug 6, 2002
    R.S.M.
    You mean simpler time, cause bach and beatoven aren't similar time, and last time i checked alost of the baroke(spelling) and the classical era were quite simple. Wasn't till the romantic era did things start to get creative and interesting IMO. Chopan is the man.
     
  10. tuBass

    tuBass

    Dec 14, 2002
    Mesquite, Texas
    My bad, what an unfortunate typo
    :eek:
     
  11. PollyBass

    PollyBass ******

    Jun 25, 2001
    Shreveport, LA
    Word. SHU-PERT IS THE MIZZY.
     
  12. christoph h.

    christoph h.

    Mar 26, 2001
    Germany
    not to be a smartass, but it's "Chopin". ;)
     
  13. bplayerofdoom

    bplayerofdoom

    Aug 6, 2002
    R.S.M.
    lol i knew i had it wrong
     
  14. Killdar

    Killdar

    Dec 16, 2002
    Portland Maine
    That's all very good, but the "and the tabs are weird" part is the icing on the cake!
     
  15. Mike Money

    Mike Money Banned

    Mar 18, 2003
    Bakersfield California
    Avatar Speakers Endorsing Hooligan

    what i meant was, you can find a 1-3-5 progression in parts of a lot of his songs, i didnt mean it was repetitive throughout the song.
     
  16. embellisher

    embellisher Holy Ghost filled Bass Player Staff Member Supporting Member

    Closed.
     



Thread Status:
Not open for further replies.