• TalkBass has been independent since 1998. Add your voice.
    Create a free account to reply to discussions, view embedded media, and browse with fewer display ads.
    Join freeLog in
    Want zero display ads or expanded classifieds tools? Compare plans.

BeNeLux Bassists Gang

Ik ben een paar maanden geleden nog in Eindhoven geweest en daar in eenslagerij om 'honderd gram hesp' gaan vragen. De blik in de ogen van de mens achter de kassa was geld waard. :D

Ik was niet zo lang geleden in Rotterdam, en ze verstonden mij daar dus niet.

Mijn broer was een saxofoon aan het testen in de kelder van een muziekwinkel en ik vraag zo 'algemeen mogelijk'; 'mijn broer is aan het testen in de kelder, hoe geraak ik daar'...ik heb het nog 3 keer opnieuw moeten proberen voor ze het doorhad.

Waarschijnlijk liep het fout met 'geraken', maar toch...

Nog ergelijker is als je iets vraagt in het Nederlands en ze antwoorden in het Engels!

:atoz:

Ik kijk veel Nederlandse tv dus Noord-Nederlands verstaan is geen probleem...omgekeerd daarentegen :atoz:

Ik was niet zo lang geleden in Rotterdam, en ze verstonden mij daar dus niet.

Mijn broer was een saxofoon aan het testen in de kelder van een muziekwinkel en ik vraag zo 'algemeen mogelijk'; 'mijn broer is aan het testen in de kelder, hoe geraak ik daar'...ik heb het nog 3 keer opnieuw moeten proberen voor ze het doorhad.

Waarschijnlijk liep het fout met 'geraken', maar toch...

Nog ergelijker is als je iets vraagt in het Nederlands en ze antwoorden in het Engels!

:atoz:

Ik kijk veel Nederlandse tv dus Noord-Nederlands verstaan is geen probleem...omgekeerd daarentegen :atoz:

LOL! die maffe belgen ook altijd:hiding: