• TalkBass has been independent since 1998. Add your voice.
    Create a free account to reply to discussions, view embedded media, and browse with fewer display ads.
    Join freeLog in
    Want zero display ads or expanded classifieds tools? Compare plans.

BeNeLux Bassists Gang

Nog ergelijker is als je iets vraagt in het Nederlands en ze antwoorden in het Engels!

Dat is al helemaal erg!

Zelfde dag in Eindhoven:

Ik vraag op een terras een 'tas koffie'. De ober kijkt eens vreemd, gaat weg, en komt een tiental minuten later terug met de boodschap "meneer, wij verkopen enkel (!) kopjes koffie en kannetjes koffie, geen tassen koffie".

Ik denk dat hij dacht dat ik een zak koffie vroeg :atoz:

Dat is al helemaal erg!

Zelfde dag in Eindhoven:

Ik vraag op een terras een 'tas koffie'. De ober kijkt eens vreemd, gaat weg, en komt een tiental minuten later terug met de boodschap "meneer, wij verkopen enkel (!) kopjes koffie en kannetjes koffie, geen tassen koffie".

Ik denk dat hij dacht dat ik een zak koffie vroeg :atoz:

hahahahahahaha. zou best wel hilarisch zijn geweest als je een tas vol koffie zou krijgen:D

ik versta soms mijn buuren niet, darvor moet ik niet naar nederland rijden, en zeker niet om te gaan 'pinnen':cool:

in prinziep zijn de talen toch geleijk, t'is en beetje so als met amerikaans engels en engels engels.

P.s, wie fouten vind mag ze bijhouden, vlaams heb ik nooijt echt geleert.

Actually it's serious.

Blood disease.
I can't move about as I should plus it affects my digestion system.

My doctor is trying to prescribe (sp?) different medication each time.
Now he got me onto heavier stuff and I hope it will get better.

But basicly they told me it's something I have to learn to live with. Can't be cured, but I have to take medication and injections for pain and muscle relax meds and some stuff for my blood. (Sorry, I'm too lazy to look up the proper english terms. :))
Without the meds my blood gets to thick, hearthrate slows down; etcetera... and I'll be almost paralyzed.

But don't feel bad for me. :)
I'm learning how to live with it and I am the one who has to deal with it. :)

Only problem is that I lack strength to play bass. :(
I get tired after 5 minutes. On top of that my mind hasn't been into bass playing lately.

Will get better in the future.