• TalkBass has been independent since 1998. Add your voice.
    Create a free account to reply to discussions, view embedded media, and browse with fewer display ads.
    Join freeLog in
    Want zero display ads or expanded classifieds tools? Compare plans.

Norwegian bassplayers on talkbass.com

Trodde jeg hadde abonnert på denne tråden, men jeg fikk ingen oppdatering når folk skrev, så her er den oppdaterte listen:

#1 BassMonstrum (Oslo)
#2 bugbass (Molde)
#3 Daniel Trolie
#4 monken (Troms)
#5 4-string
#6 Mytola
#7 Pages (Bergen)
#8 Dellers
#9 Fiver
#10 Amokoma
#11 wizay (Larvik)
#12 Jonki
#13 Misterpogo (Molde)
#14 Thunder_Fingers (Kristiansand)
#15 Thunkinfunder
#16 wayshot
#17 Stein (Troms)
#18 Norge (Egersund)
#19 Tommy Hagen (Oslo)
#20 Jostein (Bodø)
#21 Joe Garage
#22 KennethB (Stavanger)
#23 905 (Asker)
#24 reitedasc (Oslo)
#25 Lorenzini
#26 Celestial
#27 eyvindwa (Oslo)
#28 Rune_N (Nordland)
#29 Freddy (Gjøvik)
#30 Jornan (Porsgrunn)
#31 elros (Rogaland)
#32 jansenh (Sola)
#33 Oddemann (Askøy)
#34 WarThumb (Oslo)
#35 Howlin' Hanson
#36 aleksander_sk (Bergen)
#37 fruit&herb man (Larvik)
#38 NORCurley (Bodø)
#39 Galdal (Farsund/Oslo)
#40 Beepo (Oslo)
#41 kenneso1977 (Trondheim)
#42 Lakai
#43 hgrind (Sel)
#44 odin70
#45 Elrend
#46 MrMe (Tønsberg)
#47 bjorn.strand (Notodden/Trondheim)
#48 Mads

Ikke verst :)

Totally and literally a kraeling (American born native american) but love TB because it brings in voices and funny looking letters from all around the world. My younger son did a semester at Lund in Sweden. Every family discussion for the next two years ended with "Why Sweden is the best country in the world".

Norsking her og... Kommer fra notodden, gikk på musikklinje i skien og studerer nå musikkvitenskap i Trondheim. Jeg spiller i bandet gallery myspace.com/gallerytunes.

Når det kommer til hvor jeg handler utstyr, så handler jeg der det er billigst. Alltid lurt å sjekke finn og musikkweb før man handler fra ebay. Thomann.de har noen fine priser på ting de og. Er for tiden ute etter en gallien krueger 2001rb. Er det noen som vet om et sted jeg får den billigere enn fra thomann? unngår usa så langt det er mulig når det kommer til amper og sånn ettersom det er litt stress med omformere og slike ting.

plystreplystre...

Hei Roger fra Oslo her. Gikk på konsen i Kristiansand. Har frilansa i Oslo siden 2000. Spiller kontrabass og en bråte med Foderabasser. Ja det var vel å skryte litt. Kjekt at så mange nordmenn har funnet veien til talkbass !

God Jul. Roger

This is so funny, its like watching Dora on the Spanish Channel!

?Quien es tu padre? (pretend tu has an accent mark over the u, pretend quien has an accent mark over the i, and pretend the ? is upsidedown in the front.)

Los muchachos son muy comico.

Tus son feos!!!!!!! lolz

Sorry, but my Norsk is not good enough for this question yet. Is Linie Aquavit as popular in Norway as I am led to believe, or is there something that you all would recommend as better?

I survived my first Lutefisk in December! I know many of you out there probably don't like it, but it is my first "traditional" event since I had my adoption records opened.

Takk!
Kwin