• TalkBass has been independent since 1998. Add your voice.
    Create a free account to reply to discussions, view embedded media, and browse with fewer display ads.
    Join freeLog in
    Want zero display ads or expanded classifieds tools? Compare plans.

BeNeLux Bassists Gang

Even een tussenstandje, gezien Muusers lui aan het worden is :hiding:

#1 Muusers
#2 Rody
#3 drteeth
#4 Adamovic
#5 kydnav
#6 FrayG
#7 Vorago
#8 ChiliPepper
#9 mvw356
#10 link wray
#11 BassAgent
#12 C'thulhu
#13 xxDavidxx
#14 McDreads
#15 Vynns
#16 jvdb
#17 -juliet-
#18 backseatbetty

curieus :D Belgje :p

:p

Ey schat, geen te groot bakkes hé gij!

:D

"Ik denk dat hem iets anders aan de hand heeft"

In Nederland zeggen ze 'hun hebben gelijk' maar deze kende ik nog niet :p

En dan heb ik het nog getypt zodat onze hollandse vrienden het nog kunnen verstaan.

Kwou eerst zeggen: ik denk dat em iet anders voor heeft.
Maar kwas ni zeker of de Nederlanders dat zouden begrijpen.

Dubio!
Ik heb mijn looper (de Boss RC 20 XL) op marktplaats gezet want ik gebruik m nooit. En nu heb ik 2 mensen die me mailen.

Persoon 1 biedt me 190 euro.
Persoon 2 kan niet hoger bieden dan 180, maar bied aan zijn Line 6 POD XT live te ruil aan.

Het rare is nu alleen dat persoon 2 de pod ook op marktplaats heeft staan met een vraagprijs van 300 maar de looper is nieuw 250.
Op zich zou het wel een goede mogelijkheid zijn om die Pod uit te proberen en als ik het niets vind dan kan ik uiteindelijk zelfs redelijk break even raken ermee op m'n looper. Maar ik vertrouw het niet helemaal dat iemand een veel duurder effect zou willen ruilen tegen de looper. (helemaal als hij schijnbaar denkt er 300 voor te kunnen vangen en de looper nieuw goedkoper is dan dat)

Wat nu :hmm:

Wat wou je met het geld ervoor gaan doen?

Nouja, ik zat eigenlijik niet echt te springen om het geld, richting de vakantie stoppen was het idee eigenlijk.. Maar ik kreeg van de week ineens 2 rekeningen thuis gestuurd van beide 49 euro =\ (waar ik me onderuit probeer te lullen want waar ik de rekeningen voor krijg is onzin, maar of dat lukt valt nog te bezien want bedrijven geven niet graag toe dat ze dat soort fouten maken :p)