1. Please take 30 seconds to register your free account to remove most ads, post topics, make friends, earn reward points at our store, and more!  

Danish Bassplayers - Unite!!!

Discussion in 'Bassists [BG]' started by BassmanDk, Mar 9, 2008.

1. BassmanDk

BassmanDk

Nov 23, 2005
    Odense, Denmark
    Employee - 4Sound, Odense
    Jamen hvis du har betalt told og moms og du har begge hos dig, er det jo bare at se hvilken du bedst kan lide. Eller om du måske kan sælge begge og får een du virkelig vil have.
    Held og lykke med det.

2. XtreO

XtreO

Jan 2, 2008
    Norway
  3. Baslev

Baslev

Dec 5, 2007
    Odense, Denmark
    Melder mig under fanerne Jon Balslev fra Odense jonbalslev Snabela adslhome.dk
    Jeg vil gerne slå et slag for et forhåbenligt upcoming arrangement. Det bliver et bastræf i Odense til efteråret. Hvis der er nogen der har ideer eller tips så kom endelig frem. Også hvis der er nogen der har lyst til at hjælpe mig med arrangementet. Se mere på Aages basforum under tråden basdag08?

4. BassmanDk

BassmanDk

Nov 23, 2005
    Odense, Denmark
    hej Jon og velkommen.

Superfedt med det arrangement. Sig til hvis du skal bruge noget hjælp.
    Har længe gået og pudslet med tanken selv.

Jesper (engang fra NO.1 og lige nyansat ved Aage)

5. Hej, jep.. et basarrangement kunne være super fedt...

Til Baslev... Ja, jeg har nogle ideer, men det er sikkert allerede nogle I har forliget jer med.

Jeg har aldrig selv være med til et basarrangement før... men har været til andre, såsom strygerensembler og orkrestre etc.

Jeg synes det kunne være super fedt, hvis man lavede "sammenspils"-grupper som så mødte og øvede første dag, og opdtrådte for hinanden den næste dag. Og så et eller andet med et kæmpe fælles nummer.

Dette fordrer at man har øvet hjemmefra, så man ikke først finder noderne der.

Og så ellers lave nogle forskellige opvisninger, som fx, at nogle viser nogle bestemte teknikker, og at man har øvet sig på hvad man vil sige og fortælle, så andre også kan få noget ud af det, og forhåbentligt kan man også selv.

Blot lige et par ideer til hvordan man kunne gøre det, men igen, så har jeg aldrig været med til et basarrangement før, så jeg taler kun af erfaringer fra andre sammenhænge.

//Rasz.

6. kas_lar

kas_lar

Jan 12, 2005
    Denmark
    Hej Alle.

Kasper Larsen fra KBH K melder sig ind. Jeg havde en tlf samtale med Jesper hvor vi kom til at snakke om dette forum - fedt der er så mange danske bassister :) kas_lar@hotmail.com

7. BassmanDk

BassmanDk

Nov 23, 2005
    Odense, Denmark
    Hej Kasper.
    Jeg ville lige sætte dig op først i tråden sammen med os andre men jeg kan ikke editere min post længere.
    Er det mig der har været lidt for lang tid væk fra TalkBass og ikke kan finde knapperne eller er der sket nogle ændringer?
    Plejer man ikke at kunne ændre ved at trykke edit under ens egen poster?

Update: efter at have uploadet denne post, kan jeg nu se en edit knap til denne så måske kan man ikke editere gamle poster...

8. Hey!

Har spillet bas i et par uger nu og faldt over denne side (og tråd). Fedt at der er andre fra bette DK herinde:)
    Hedder Lars og bor i Sæby (Nordjylland).

larsthomsen12@hotmail.com

9. juel

juel

Dec 17, 2007
    Denmark
    Er denne tråd stadig i live, vil jeg da osse gerne med på listen.
    Jan Juel. Fra Aalborg. Mail: janjuel@gmail.com

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.