• TalkBass has been independent since 1998. Add your voice.
    Create a free account to reply to discussions, view embedded media, and browse with fewer display ads.
    Join freeLog in
    Want zero display ads or expanded classifieds tools? Compare plans.

Danish Bassplayers - Unite!!!

Melder mig under fanerne Jon Balslev fra Odense jonbalslev Snabela adslhome.dk
Jeg vil gerne slå et slag for et forhåbenligt upcoming arrangement. Det bliver et bastræf i Odense til efteråret. Hvis der er nogen der har ideer eller tips så kom endelig frem. Også hvis der er nogen der har lyst til at hjælpe mig med arrangementet. Se mere på Aages basforum under tråden basdag08?

Hej, jep.. et basarrangement kunne være super fedt...

Til Baslev... Ja, jeg har nogle ideer, men det er sikkert allerede nogle I har forliget jer med.

Jeg har aldrig selv være med til et basarrangement før... men har været til andre, såsom strygerensembler og orkrestre etc.

Jeg synes det kunne være super fedt, hvis man lavede "sammenspils"-grupper som så mødte og øvede første dag, og opdtrådte for hinanden den næste dag. Og så et eller andet med et kæmpe fælles nummer.

Dette fordrer at man har øvet hjemmefra, så man ikke først finder noderne der.

Og så ellers lave nogle forskellige opvisninger, som fx, at nogle viser nogle bestemte teknikker, og at man har øvet sig på hvad man vil sige og fortælle, så andre også kan få noget ud af det, og forhåbentligt kan man også selv.

Blot lige et par ideer til hvordan man kunne gøre det, men igen, så har jeg aldrig været med til et basarrangement før, så jeg taler kun af erfaringer fra andre sammenhænge.

//Rasz.

Hej Kasper.
Jeg ville lige sætte dig op først i tråden sammen med os andre men jeg kan ikke editere min post længere.
Er det mig der har været lidt for lang tid væk fra TalkBass og ikke kan finde knapperne eller er der sket nogle ændringer?
Plejer man ikke at kunne ændre ved at trykke edit under ens egen poster?

Update: efter at have uploadet denne post, kan jeg nu se en edit knap til denne så måske kan man ikke editere gamle poster...