I'm from Aibonito, but was raised in New York. My spanish is lousy, but I can understand it conversationally all the time.
TalkBass has been independent since 1998. Add your voice.
Create a free account to reply to discussions, view embedded media, and browse with fewer display ads.
Join free Log in
Want zero display ads or expanded classifieds tools? Compare plans.
i don't think ,they are asking for that....odie said:OK so the mods have to be multilingual????
hey you are not odd....there's a salsa band here were i live and some of the members are NORTH AMERICANS...Marty Forrer said:OK, I'll be the odd one out. Me no se mucho Espanol. I play in a 6 piece latin band (two of us are gringos), and we are primarily a salsa band, with a bit of Latin Jazz, some guajira rock, and a few cumbias and sambas thrown in. No, I cant understand much Spanish, they talk too damn fast!
I love Cachaoito, his tone is simply amazing. I use an acoustic upright, plus Fender 5 Jazz, Trace Elliot head, SWR 4x8 cabinet.
first option would be the right one my friendembellisher said:'¡No es mi trabajo!' Or, was it '¡ese no my empleo!'
que cosa mas grande caballero!!!!!!!!!!!adrian garcia said:Un saludo a todos !! se que no parece que soy latino con un nombre como Adrian Garcia, pero les prometo que lo soy!!![]()
naci en Cuba y vivo en Las Vegas, visiten mi "website" para saber mas de mi -
Link Removed
Cubiche y con honra!! un saludo a los boricuas y todods latinos!!
PUYA, SOL D MENTA,ONGO,TAVU,CULTURA PROFETICA,BAYANGA,ANIMAL,LOS ENANITOS VERDES,LA SECTA,CIRCO.......despues te digo mas cuando me acuerde.....Rodan said:"Claypoolesco"![]()
![]()
Eso esta buenisimo!
Por cierto, ahora que vivo en los estados no se que nuevos grupos de rock en Espanol han salido. que me recomiendan. Me gustan grupos como Soda Stereo, Aterciopelados, Fobia y Zurdok. Que mas me recomiendan?

si, estuve ( y estoy ) enfermo, pero me siento bastante bien gracias a Dios - una cirugia para sacar un tumor de cancer y ahora tengo un poco en el higado. estoy haciendo chemoterapia y de nuevo, gracias a Dios grande, he podido segir trabajando tocando my bajo y no se ma ha caido el pelitoDGbass70 said:que cosa mas grande caballero!!!!!!!!!!!
saludos Adrian como esta tu salud?
habia leido algo por ahi que estabas muy enfermo....
espero todo salga bien....parece que eres bien querido aqui en los foros...me alegro saber que todo esta saliendo bien para ti...adrian garcia said:si, estuve ( y estoy ) enfermo, pero me siento bastante bien gracias a Dios - una cirugia para sacar un tumor de cancer y ahora tengo un poco en el higado. estoy haciendo chemoterapia y de nuevo, gracias a Dios grande, he podido segir trabajando tocando my bajo y no se ma ha caido el pelito![]()

Munjibunga said:Tan rojo de la Cabeza, como el Pito de un Perro.
Dunno exactly what it means, but our Mexican engineer says it means I'm a really cool guy.
Hey, I speak Portuguese. I'm in the ballpark, aren't I?DGbass70 said:i don't think ,they are asking for that....
besides there's many spanish speaking members here....some are even supportive($$$$) members....
is just a cool idea......english or spanish we are gonna keep coming back for more TALK BASS
maybe you guys can nominate a member(spanish speaker) to be a mod
Si, perro.Alvaro Martín Gómez A. said:"Your head is as red as a dog's d**k". Frankly, I don't see any compliments there. Maybe a TB friend from Mexico can clarify that for us.![]()
you are....i believe Portuguese=LatinoBlackbird said:Hey, I speak Portuguese. I'm in the ballpark, aren't I?![]()